HvidovreBo - Forside
  • HvidovreBo
    • Om HvidovreBo
    • Generalforsamling
    • Organisationsbestyrelse
    • Nyheder
      • Afdelingsmøde - forslagsskema
      • Afdelingsmøde - vejledning til afdelingsmødereferat
      • COVID-19 - NYE RETNINGSLINJER I DIN AFDELING
      • Indeklima
      • SMS Service
      • Lempelse af restriktioner som følge af COVID-19
      • Varmecheck / varmetillæg
      • Længe ventet indflytning efter brand
    • Artikler
    • Udbud
    • Sommerhuse
    • App
  • Dokumenter
  • Søg Bolig
  • Log På
  • HvidovreBo
    • Om HvidovreBo
    • Generalforsamling
    • Organisationsbestyrelse
    • Nyheder
    • Artikler
    • Udbud
    • Sommerhuse
    • App
  • Dokumenter
  • Søg Bolig
  • Log På
Velkommen til HvidovreBo's hjemmeside. Vi håber I får glæde af den. Læs om HvidovreBo.
  • print
  • Forside
  • Artikler
  • HvidovreBo
  • Nyheder
  • Længe ventet indflytning efter brand
  • Om HvidovreBo
  • Generalforsamling
  • Organisationsbestyrelse
  • Nyheder
    • Afdelingsmøde - forslagsskema
    • Afdelingsmøde - vejledning til afdelingsmødereferat
    • COVID-19 - NYE RETNINGSLINJER I DIN AFDELING
    • Indeklima
    • SMS Service
    • Lempelse af restriktioner som følge af COVID-19
    • Varmecheck / varmetillæg
    • Længe ventet indflytning efter brand
  • Artikler
  • Udbud
  • Persondataforordning
  • Sommerhuse
  • App

Længe ventet indflytning efter brand

Den 12. november 2020 udbrød en voldsom brand i HvidovreBos afdeling 8, Vojensvej. Beboerne fra en af boligblokkene måtte evakueres og genhuses, mens ejendommen skulle bygges op igen.

I fredags kom så endelig dagen, hvor de 12 berørte boliger var klar til indflytning. Og der var stor begejstring og fantastisk stemning:

”Det er næsten som juleaften! Jeg har ikke set mine ting i 18 måneder.”, lød det fra en af de beboere, som har været genhuset. Halvdelen af de genhusede beboere har valgt at flytte tilbage til Vojensvej, mens de resterende boliger har fået helt nye beboere.

Højt tempo og højt humør

På indflytningsdagen var der masser af aktivitet og travlhed med flyttebiler, flyttefolk og skadeservicemedarbejdere, som leverede alt opbevaret indbo tilbage.

Ejendomsleder Ketty Sejbjerg foretog indflytningerne fra kl. 7 om morgenen, og servicemedarbejder – ”blå mand” – Michael hjalp beboerne med forskellige småting i løbet af dagen. Bestyrelsesmedlem Jan, som selv har været genhuset, havde stegt frikadeller til driften og flyttefolkene. 

Det var en sand fornøjelse at få alle de glade beboerne hjem.

1.jpg (2)2.jpg (2)3.jpg (4)4.jpg (2)5.jpg (1)6.jpg (2)7.jpg (2)8.jpg (1)

 

 

1

Kontakt

FA09 Stationsparken 24, 2. th 2600 Glostrup

Tlf. 43 42 02 22 Fax. 43 42 02 21 fa09@fa09.dk CVR.nr. 31953316

Åbningstider

man-fre kl. 10 - 14

Links

  • SMS-Service
  • BL.dk
  • Huskeliste til afdelingsmøde
  • Tilgængelighedserklæring
FA09 – Forside